Serwery Technicy Dodaj Serwer Support
Serwery Technicy Dodaj Serwer Support
Banner Nostalgia Banner Arivis Banner Tamidia2
Aktywny

Insomniamt2

Medium
Średnia ocena (0): 0

#46

Informacje o serwerze

Technicy: Dizel Shaggy

Data startu: 2025-11-21 18:00:00 (Zapowiedziany)

Strona: https://insomniamt2.pl

Liczba Online: (Wkrótce)

Liczba Sklepów: (Wkrótce)

Prezentacja serwera

Witaj!
Miło Mi Cię powitać w prezentacji serwera InsomniaMT2.
Serwer jest typu Medium, a maksymalny poziom postaci to 99.
Można powiedzieć, że posiada też cechy serwera Hard, ale nie chciałbym go tak opisywać.
Po poprzednim, mocno rozbudowanym projekcie wracam do Was i wracam do klasyki.
Projekt Insomnia jest wyjątkowo przyjemny i czerpie założenia rozgrywki głównie z dawnych lat.
Nie chcę jednak, aby serwer był uznawany za oldschool bo jest to typowy middleschool.
Serwer zyskał również nowy silnik, ponieważ na starym występowało sporo problemów.
Często utrudniało mi to implementacje nowych rzeczy oraz występowały problemy ze stabilnością.
Na serwerze nie spotkacie także zbędnych systemów typu szarfy czy alchemia.







Aktualnie jako jedyny serwer oferujemy w pełni autorski System Czatu Głosowego.
Działa on na zupełnie oddzielnym serwerze, aby uniknąć wszelkich dodatkowych lagów.
Jeśli wystąpi problem, rozłącza się jedynie serwer głosowy, nigdy główny serwer gry.
To obecnie najlepsze i można śmiało powiedzieć – jedyne bezpieczne rozwiązanie.
Nie chcieliśmy obciążać serwera, jak to miało miejsce na niektórych nieudolnych projektach.
Zdecydowaliśmy się jednak ograniczyć jego zasięg do promienia 15 kordynantów.
System można wykorzystywać wyłącznie podczas bezpośredniej konfrontacji z graczem.
Co to oznacza? W skrócie – nie ma głosowego czatu gildyjnego ani czatu grupowego.
Można z niego korzystać jedynie stojąc tuż obok innej postaci, taki był zamysł.
VoiceChat traktujemy wyłącznie jako dodatek, nigdy jako temat przewodni dla projektu.

Podstawowe Informacje:
 System dostępny od 5 Poziomu Postaci
 System działa także w Pierwszych Miastach
 Można wybrać dowolone urządzenie odtwarzania/nagrywania
 Istnieje możliwość bindowania przycisku do rozmowy
 System można wyłączyć w dowolnym momencie


Farm Block to automatyczne zabezpieczenie zapobiegające wielofarmieniu.
Po zalogowaniu się na więcej niż dwie postacie, kolejne nie będą mogły zadawać obrażeń.
Oczywiście nie tylko — łowić oraz kopać również można wyłącznie na dwóch postaciach.
Za pomocą panelu przedstawionego powyżej możecie samodzielnie wybrać, które postacie
mają być przeznaczone do farmienia.

Długo zastanawiałem się, czy ten system powinien zostać wprowadzony...
Mówiąc szczerze, nie jest on doskonały, jednak lepiej, że znalazł się w grze.
Czasy w metinie są trudne — wszyscy chcą handlować, a nigdy nie było to takim problemem jak teraz.
Wielu graczy nie rozwija swoich postaci, tworząc po 6–7 tzw. „żuli”.
Jeśli Farm Block nie przyniesie oczekiwanych rezultatów, zostanie wprowadzony dzienny limit wypraw.


 Dodano rozbudowany system logów w celu poprawy stabilności klienta
 Usunięto wycieki pamięci, dzięki czemu klient nie spowalnia się w trakcie gry
 Poprawiono modele i efekty graficzne, które mogły powodować crashe klienta
 Wyeliminowano lagi podczas otwierania większej ilości skrzyń
 Ograniczono spadki FPS w momencie pojawiania się graczy i potworów
 Dodano pełną integrację z systemem czatu głosowego (VoiceChat)
 Wprowadzono nowy sposób kompresji tekstur oraz modeli 3D
 Dodano w Ustawieniach Systemowych opcję „Zasięg Postaci” (w M1)
 Teleportacja pomiędzy mapami działa teraz zauważalnie szybciej
 Wprowadzono nowy AutoPatcher pozbawiony limitów prędkości pobierania
 Dodano możliwość redukcji lub całkowitego wyłączenia efektów
 W Opcjach Gry pojawiła się nowa zakładka „Animacje Ataku”
 Zmniejszono wagę wysyłanych pakietów, oszczędność internetu
 Usprawniono działanie modeli sklepów offline pod kątem wydajności
 Przyspieszono wybór postaci w oknie jej wyboru i tworzenia
 Dodano pełną optymalizację działania klienta na szybszych dyskach
 Zaktualizowano klienta do nowszej wersji DirectX
 Zoptymalizowano przemianę przy użyciu Marmurów
 Zoptymalizowano działanie wierzchowców


Na start otrzymasz pełny ekwipunek +3 – od razu założony na postać.
Dostaniesz również wierzchowca z bonusem +5% Silny przeciwko Potworom (24h).
Pamiętaj – wierzchowiec dostępny jest dopiero po osiągnięciu 10 Poziomu Postaci.
W pakiecie startowym znajdziesz także AutoBuffa, Zwierzaka (1 poziom) oraz Konia (1 poziom).
Pierwszą Skrzynię Ucznia otworzysz dopiero na 10 Poziomie Postaci.
Jeśli czas wierzchowca upłynie to nie martw się, możesz kupić kolejnego w sklepie Handlarza Zeusa.

Mapa Teleportacji znajduje się standardowo pod przyciskiem [TAB].




Ekwipunek Dodatkowy to funkcja, której absolutnie nie mogło tutaj zabraknąć.
Dostęp do niego znajdziecie pod klawiszem U na klawiaturze.
Opcjach Gry możecie ustawić, czy zdobyte przedmioty mają trafiać do EQ podstawowego, czy bezpośrednio do EQ dodatkowego.



Balans Postaci przeszedł wiele kluczowych zmian.
Nie chcieliśmy jednak wprowadzać „typowego balansu”, który naszym zdaniem odbiera klimat gry i niszczy jej pierwotne założenia.

Uznaliśmy, że musi istnieć wyraźna różnica pomiędzy postaciami PvM a postaciami PvP. Dlatego przykładowo Wojownik Mental czy Szaman Smok, stworzeni głównie do PvP, nie dominują w walce z potworami.

Nie zależało nam na tym, aby wszystkie postacie różniły się wyłącznie wyglądem modelu i zadawały identyczne obrażenia. Uważamy, że to pozbawia sensu rozgrywkę – dlatego na naszym serwerze nie znajdziecie sztucznego wzmacniania postaci (np. dodatkowych bonusów do Silnego Ciała).

Przyjęliśmy zasadę „zdrowego balansu”, która bierze pod uwagę mocne strony poszczególnych klas.
Na przykład Sura WP nie potrzebuje tak dobrego ekwipunku, aby utrzymać się na spocie, więc jego
obrażenia są niższe niż u Szamana Healer czy Wojownika Body.
Mówiąc szczerze Sura WP bije ok. 20-25% mniej, niż Wojownik Body czy Szaman Healer.
Wartość zmniejszonych obrażeń tyczy się głównie metinów, bossów oraz władców (nie potworów).

Z kolei takie klasy jak Szaman SmokWojownik Mental czy Sura BM zostały wyraźnie ukierunkowane bardziej pod PvP niż PvM. Jedynym wyjątkiem jest Szaman Healer, będący hybrydą – w PvM zadaje obrażenia porównywalne z Wojownikiem Body, a w PvP również sprawdza się bardzo dobrze.
Właśnie to czyni go jednym z najlepszych wyborów na Insomnii.
Dlaczego? Ze względu na przedstawiony w dalszej części prezentacji System Towarzyszy (AutoBuffów).
Jego minusem jest jednak to, że wartość rzucanego buffa ze Zwiększenia Ataku dzieli się przez /3.
Wynika to z podniesionych wartości bonusów w tej umiejętności.

Dodatkowo poprawiono działanie ataków z konia w przypadku Szamana, dzięki czemu wszystkie ciosy „wchodzą” poprawnie.

Ranking DMG Postaci PvM:

1. Wojownik Body / Szaman Healer
2. Ninja (Marmur)
3. Sura WP


Wygląd Pierwszych Miast został całkowicie odmieniony.
Spokojnie – układ NPC oraz lokalizacja budynków pozostały bez zmian.
Nowa stylistyka miast idealnie współgra z klimatem i kolorystyką całego projektu.




Tutaj chcemy zaznaczyć, że zablokowaliśmy handel „śmieciowym dropem” u wszystkich NPC.
Skąd takie rozwiązanie?
Ze względu na Legendarne Przedmioty drop większości itemków został znacznie podniesiony.
Chcemy żeby wartość yangów była utrzymywana jak najdłużej.
Zdajemy sobie sprawę, że to bardzo nietypowe rozwiązanie, ale wiemy, że przyniesie efekty.






Doświadczenie zostało dostosowane do serwera Medium, ale z elementami Harda.
Warto wspomnieć, że u nas łucznicy (do mapy Czerwony Las) podchodzą pod miecz.
Jest to element typowego serwera Medium i jest to celowe działanie.
Na Grocie Wygnańców oraz Salach Umarłych łucznicy działają już jednak standardowo.

PD na 1 godzinę można łączyć z innymi, np. z PD na 3 godziny.

 Pierścień Doświadczenia (30 min.) ➝ +25% Doświadczenia
 Pierścień Doświadczenia (3h) ➝ +50% Doświadczenia
 Pierścień Doświadczenia (1h) ➝ +75% Doświadczenia
 Mikstura Mądrości (30 min.) ➝ +30% Doświadczenia
 Mikstura Zarania (1h) ➝ +100% Doświadczenia (Crafting)

Drop Przedmiotów został przebudowany i zbalansowany po długim czasie testów.
Przerobiliśmy wszystkie szanse i dodaliśmy kilka nowych ulepszaczy, aby gospodarka była stabilniejsza.
Rynek przedmiotów jest mocną stroną naszego projektu.

 Rękawica Złodzieja (Slot) ➝ +20% Szansy na zdobycie przedmiotu
 Rękawica Złodzieja VIP ➝ +30% Szansy na zdobycie przedmiotu

Rękawice się ze sobą łączą i działają w poprawny sposób.

Zdobywanie Yang zostało odpowiednio dostosowane do serwera.
Yangów nie dropi przesadnie dużo – unikamy inflacji i sztucznie zawyżonych cen.
Oczywiście ceny będą się zmieniać wraz z rozwojem serwera, ale powinny utrzymać swoją wartość.

Dodatkowo wprowadziliśmy system wonów, czyli dodatkową walutę.

 Szczęśliwa Złota Moneta ➝ +50% szansy na zdobycie Yang
 Limit Yang ➝ 1.000.000.000
 Limit Won ➝ 9.999
 1 Won ➝ 1.000.000.000 Yang


Z każdego Metina na mapach od 30 poziomu wzwyż można zdobyć Smocze Monety.
Z jednego metina wypada maksymalnie 1 SM z szansą 15%.
Dla przykładu: zwierzak z ItemShopu (na stałe) kosztuje 240 SM.
Aby go kupić, trzeba zniszczyć mniej więcej 1600 metinów.

(Trochę matematyki...)
Na mapach Miasto 2 (Shinsoo + Jinno) pojawia się co 10 minut aż 96 metinów.
Z jednej fali można zdobyć średnio 14 SM, czyli w ciągu godziny około 86 SM.
Uzbieranie 240 SM zajmuje więc około 2h 45min, jeśli wszystkie metiny są regularnie niszczone.

W skrócie: w 24 godziny można spokojnie uzbierać walutę na cały ItemShop, bez wydawania ani złotówki.
To oznacza, że już przy ~3h farmy zdobędziecie równowartość około 20 zł w SM.

⚠️ Pamiętajcie: handel walutą SM za prawdziwe pieniądze jest surowo zakazany na serwerze.



Wprowadziliśmy System Legendarnych Przedmiotów.
Pamiętacie czasy, gdy każdy podniesiony z ziemi przedmiot sprawdzaliście z ciekawości?
Każdy z nas liczył na łatwy zarobek np. broń z wbudowaną inteligencją...
Teraz to wraca – każdy item może posiadać dodatkowy, legendarny bonus.
Szansa na trafienie takiego bonusu jest naprawdę niewielka,
dlatego jeśli się uda – zyskujecie coś wyjątkowo cennego.
Przedmiot z bonusem zostanie oznaczony specjalną flarą,
a jego nazwa przybierze zielony kolor.
Dodaliśmy także Wydarzenie – Zwiększona szansa na legendarny bonus. To też najlepszy moment, aby otwierać szkatułki i polować na rzadkie przedmioty!
Pamiętajcie – każdy przedmiot posiada unikalne atrybuty, które możecie dokładnie sprawdzić w tabeli poniżej.




Kolejny dodatek to System Kryształów Mocy.
Działa on jak System Energii, ale wytwarzanie i dodawanie bonusów wygląda inaczej.
Kryształ Mocy jako przedmiot może posiadać od 3% do 10% mocy.
Wartość procentowa, którą posiada kryształ jest losowa, nadaje się przy wytworzeniu przedmiotu.
Kryształy zwiększają bonusy (mixowalne) naszego przedmiotu o dany %.
Legendarny Bonus nie jest wzmacniany przez Kryształ Mocy.

Wytwarzanie Kryształów Mocy dostępne jest u Seon-Pyong'a.
Jest to tak system end-game, więc większość ulep zdobędziecie na Ruinach Atlantydy (86-99).
Dodatkowym ulepszaczem jest Magiczne Kowadło, które wytworzycie u Strażnika DT, a także
Medal Mocy, który zdobędziecie w Salach Umarłych (Mapa 86).
Będziecie potrzebować dowolnej broni na 75 Poziom +0 oraz 10 Zwojów Błogosławieństwa.




Szkolenie od M1 do G1:

Z każdego Metina (na mapach do Czerwonego Lasu) możecie zdobyć Instrukcję Umiejętności (x1).
Na wyższych poziomach drop książek został całkowicie wyłączony, aby dłużej utrzymać ich wartość na rynku.

 Ilość Ksiąg do G1: 55
 Czas Szkolenia: 4 godziny
 Działanie Rad i Egzo: Tak

Szkolenie od G1 do P:

Zarówno z Bossów, jak i z Metinów możecie zdobyć Kamienie Duchowe oraz Diamenty Duchowe.
Diamenty Duchowe zwiększają szansę na pomyślne szkolenie o +10%.

 Ilość Kamieni do P: 10
 Czas Szkolenia: 4 Godziny
 Działanie Rad i Egzo: Tak (Rada +20%)

✅ Pomyślne Szkolenie Umiejętności zabiera 8.000 Punktów Rangi.
❌ Niepomyślne Szkolenie zabiera 3.000 Punktów Rangi.

Szkolenie od 0 do 10 Punktów:

Umiejętności Pasywne na Insomnii rozwijane są w nieco odmienny sposób.
Do 10 Poziomu umiejętności wymagane jest wykonywanie określonych czynności,
co zostało przedstawione w poniższej tabeli:


Awans umiejętności odbywa się dynamicznie, np. po zniszczeniu wyznaczonej liczby Metinów.
Przykład: aby podnieść Myślistwo z poziomu 3 na 4, należy pokonać 150 Metinów na mapach.

Szkolenie od 10 Punktów do M1:

Umiejętności Pasywne od 10 Punktów do M1 szkolimy przy użyciu Ksiąg Umiejętności.
Można je wytworzyć u Heuk-Young w Pierwszych Miastach:

 Ilość Ksiąg do M1: 25
 Czas Szkolenia: 4 godziny
 Działanie Rad i Egzo: Tak

Szkolenie od M1 do G1:

Umiejętności Pasywne od M1 do G1 rozwijamy za pomocą Kamieni Pasywek.
Można je zdobyć z wybranych wysokopoziomowych Bossów oraz podczas wypraw.

 Ilość Kamieni Pasywek do G1: 10
 Czas Szkolenia: 4 godziny
 Działanie Rad i Egzo: Tak


Długo zastanawialiśmy się, czy System Auto-Buffów to dobry pomysł.
Uznaliśmy jednak, że to serwer Medium, z małymi elementami Harda.
System Towarzyszy został więc odpowiednio zbalansowany.

Szkolenie skilli:

Na start otrzymacie Auto-Buffa, który posiada umiejętności na G1 – ale spokojnie.
Jest to tylko wizualny efekt, buffa nie expimy, a skille rozwijamy normalnie (jakby były na M1).
Standardowo Towarzysz dodaje nam: Błogosławieństwo (1%), Pomoc Smoka (1%), Zwiększenie Ataku (10).
Umiejętności rozwijamy w specjalnym okienku przedstawionym powyżej.

 Ilość Ksiąg do P: 55
 Ilość Rad Pustelnika do P: 55
 Ilość Zwojów Egzorcyzmu do P: 55
 Czas szkolenia: Brak

Szkolenie Dowodzenia do P:

Auto-Buffy posiadają także umiejętność Dowodzenie, która została usunięta z postaci.
Od teraz występuje wyłącznie w Systemie Towarzyszy.
Rozwijamy ją w standardowy sposób – przedstawiliśmy to w powyższej grafice.

 Ilość Ksiąg Sztuki Wojny Sun Zi: 20
 Ilość Ksiąg Sztuki Wojny Wu Zi: 20
 Ilość Ksiąg WeiLiao Zi: 20
 Ilość Rad Pustelnika: 30
 Ilość Zwojów Egzorcyzmu: 30
 Ilość Kamieni Duchowych: 20
 Ilość Diamentów Duchowych: 15
 Czas szkolenia: Brak

WARTOŚCI DOWODZENIA NA P:

Wartość Ataku+40
Silny przeciwko Ludziom+8%
Maks. PŻ+2000
Szybkość Zaklęcia+10%
Silny przeciwko Potworom+8%
Obrona+50


Każdy kostium, fryzura oraz nakładka wzmacnia podstawowe umiejętności postaci.
Skórki to klasyczne zbroje, aby pasowały do klimatu projektu.

Przykłady:

Błogosławieństwo:
+20% Odporności na Ataki Fizyczne (Poziom P bez kostiumów)
+35% Odporności na Ataki Fizyczne (Pełny Set)

Zwiększenie Ataku:
– +120 Wartości Ataku (Poziom P bez kostiumów)
– +210 Wartości Ataku (Pełny Set)

Są to jednocześnie maksymalne wartości jakie można uzyskać z umiejętności towarzysza.

Kostiumy, Fryzury i Nakładki dostępne są w ItemShopie.
Każdy z przedmiotów jest na 30 dni.

Auto-Buffy mogą posiadać także:
Lodowy Pryzmat Auto-Buffa
Ognisty Pryzmat Auto-Buffa

Są to dodatkowe przedmioty z bonusami:
● +10% Silny Przeciwko Ludziom
● +10% Silny Przeciwko Potworom

Możecie je zdobyć jedynie na Kole Losu.






Wprowadziliśmy bardzo prosty System Zwierzaków.

Na start otrzymujecie zwierzaka z 1 Poziomem na stałe.
Możecie go rozwijać tylko i wyłącznie poprzez zabijanie potworów.

Maksymalny Poziom Zwierzaka: 60


Nakładki Zwierzaka to elementy, które zakupicie w ItemShop.

Wyróżniamy nakładki zwykłe oraz nakładki premium.
Nakładki Zwykłe posiadają 1 wbudowany bonus oraz 4 losowe.
Nakładki Premium posiadają 3 wbudowane bonusy oraz 4 losowe.

Nakładki w wersji Premium zdobędziecie ze Skrzyni Premium w ItemShop.


Nakładki po zakupie w ItemShop zyskują losowe atrybuty.

Na serwerze występują:
● Nakładki Zwykłe
● Nakładki Premium

Nakładki Zwykłe posiadają wbudowane +1500 PŻ.

Nakładki Premium posiadają wbudowane +2000 PŻ, +10% Silny przeciwko Potworom oraz
+10% Odporności na Ludzi.

Bonusy w Nakładkach możecie zmieniać za pomocą Zaczarowań Zwierzaka.

Zaczarowania zdobędziecie z misji, wysokopoziomowych bossów oraz zakupicie w ItemShop (50SM).


Zwierzak na naszym serwerze posiada 6 umiejętności.

Umiejętności Zwierzaka można rozwijać w prosty, oldschoolowy sposób:

● Za każdy 1 poziom zwierzaka otrzymacie 1 Punkt Umiejętności.
● Przy 10 punktach umiejętność wskakuje na M1.
● Od M1 do G1 rozwijamy umiejętności za pomocą Instrukcji Zwierzaka.
● Instrukcje zdobędziecie z metinów w Miastach Drugich.
● Umiejętności na P awansujecie za pomocą Kamieni Zwierzaka.
● Kamienie Zwierzaka dropią z niektórych bossów.

Warto zaznaczyć, że Rady Pustelnika i Zwoje Egzorcyzmu działają na Instrukcje oraz Kamienie Zwierzaka:
– Instrukcje → +100% szansy z Radą Pustelnika
– Kamienie Zwierzaka → +20% szansy z Radą Pustelnika

Instrukcje dla Zwierzaków zdobędziecie jedynie z:
• Metin Czerni
• Metin Ciemności
• Metin Zazdrości

Wszystkie umiejętności na P dodadzą bonus +20% do wszystkich skilli.










Na Insomnii spotkacie całkowicie przebudowany System Konny.
Powstało specjalne okno, a koń od 21 poziomu nadaje postaci dodatkowe atrybuty.
Działają one także na wierzchowcach, więc rozwój konia jest opłacalny.
Dodatkowo koń może nosić nakładkę, która zmienia jego wygląd i dodaje bonusy – one również działają na wierzchowcach.

Dodaliśmy także specjalną lokację – Krainę Małp.
Można na nią wejść od 10 do 50 Poziomu Postaci.
Wejście do Krainy Małp jest całkowicie darmowe.
Zdobędziecie na niej 3 rodzaje Medali Konnych:

 – Zdobywany z wszystkich potworów na Krainie Małp. Szkolenie od 1 do 11 Poziomu Konia.

 – Zdobywany z Małpich Kamieni. Szkolenie od 12 do 21 Poziomu Konia.

 – Zdobywany z Bossów. Szkolenie od 22 do 30 Poziomu Konia.


Medale można czytać bez ograniczeń czasowych, od 1 do 30 Poziomu Konia.

Jak wspomnieliśmy powyżej – koń może posiadać nakładkę, dostępną w ItemShopie.

Cukier dla Konia także został lekko zmodyfikowany.
Nadaje powyżej przedstawione atrybuty, które działają również na wierzchowcach.




Jedynym sposobem na zdobycie Marmurów Polimorfii jest ich wytworzenie w Panelu Bocznym.

Dostępne stopnie:

 I Stopień – bez dodatkowych bonusów
 II Stopień – +10% Silny przeciwko Potworom
 III Stopień – +5% Obrażenia podczas Polimorfii, +10% Silny przeciwko Potworom

Dostępne Marmury:

 Dziki Pies
 Młody Pająk
 Czarny Ork
 Ezot. Fanatyk

Każdy marmur i każdy stopień wymagają innychulepszaczy.

 Ilość Ksiąg do M1: 20
 Ilość Ksiąg do G1: 10
 Ilość Ksiąg do P: 10
 Czas Szkolenia: 4 godziny
 Działanie Rad i Egzo: Tak





Wprowadziliśmy również bardzo prosty System Gildii.
Na serwerze nie znajdziecie Terenów Gildii, ponieważ świadomie z nich zrezygnowaliśmy.
Często prowadziły do inflacji i faworyzacji jednej ekipy, gdy przedmioty najczęściej ulepszane są tylko tam, gdzie ktoś zapisał swoją pozycję.

Dlatego System Gildii został maksymalnie uproszczony – w praktyce gildie dodają jedynie bonusy.
Bonusy na maksymalnym poziomie gildii możecie zobaczyć na powyższym obrazku.

Gildie rozwijamy za pomocą Ksiąg Gildii, które wypadają dosłownie z każdego potwora, metina oraz bossa.
Maksymalny Poziom Gildii: 30





System Górnictwa pozostawiliśmy bez większych zmian – zmodyfikowaliśmy jedynie ulepszanie kilofów.
Żyły występują standardowo na mapach, nie wprowadziliśmy osobnej kopalni.
Kilof+0 możecie otrzymać za misję u Górnika, dostępna jest od 30 Poziomu.

Standardowa szansa na pomyślne wykopanie wynosi 20%.
Możecie ją zwiększyć poprzez rozwój pasywki oraz ulepszanie kilofów.

Dostępny jest także specjalny set górniczy w ItemShopie – działa przez 7 dni.

Maksymalna szansa na wydobycie dla w pełni rozwiniętego górnika to 60%.

Kilofy ulepszamy standardowo: Zwojami Błogosławieństwa oraz Magicznymi Kamieniami.

Kilofami możemy handlować dopiero od stopnia ulepszenia +5.

Set Górnika składa się z Kilofa, Kostiumu oraz Fryzury.
Każdy z tych przedmiotów zwiększa szansę na pomyślne wydobycie o 5%.
Bonus za posiadanie pełnego setu górnika to 3% (łącznie +18%).






System Wędkarstwa został odpowiednio zabezpieczony i lekko rozbudowany.
Wprowadziliśmy specjalną Mapę Wędkarską, która nie posiada ograniczeń poziomowych.
Wędka+0 jest od 30 Poziomu Postaci, aby ją otrzymać musicie wykonać misje u Rybaka.
Oprócz zwykłych ryb można wyłowić także przepustki na niektóre wyprawy oraz Muszlę Morską.
Standardowa szansa na pomyślne wyłowienie wynosi 20%.
Możecie ją zwiększyć poprzez rozwój pasywki oraz ulepszanie wędek.

Dostępny jest także specjalny set wędkarski w ItemShopie – działa przez 7 dni.

Maksymalna szansa na połów dla w pełni rozwiniętego rybaka to 60%.

Wędki ulepszamy standardowo: Zwojami Błogosławieństwa oraz Magicznymi Kamieniami.

Wędkami możemy handlować dopiero od stopnia ulepszenia +5.

Set Rybaka składa się z Wędki, Kostiumu oraz Fryzury.
Każdy z tych przedmiotów zwiększa szansę na pomyślny połów o 5%.
Bonus za posiadanie pełnego setu rybaka to 3% (łącznie +18%).

Pieczone Ryby możecie zdobyć jedynie smażąć Martwe Ryby nad Ogniskiem.
Każda z nich nadaje określony bonus dla Waszych postaci, można nimi handlować.









Wprowadziliśmy Ranking Tygodniowy, który znacząco zwiększa rywalizację między graczami.

Ranking jest powiązany z Systemem Tytułów, które nadają postaci dodatkowe atrybuty na stałe.
Dodatkowo tytuł wyświetla się nad głową postaci, dodając jej wyjątkowego prestiżu.

Ranking resetowany jest automatycznie w niedzielę o 23:59, a zdobyte tytuły trafiają do Przedmiotów z ItemShop.

Okno Rankingu Tygodniowego można otworzyć bezpośrednio z Panelu Bocznego.

 Tytuły otrzymują tylko 3 najlepsze osoby z każdej kategorii.

Pokonane Potwory ➜ Silny Przeciwko Potworom (2% / 5% / 10%)

Zabite Bossy ➜ Silny Przeciwko Bossom (2% / 5% / 10%)

Zniszczone Metiny ➜ Silny Przeciwko Metinom (2% / 5% / 10%)

Ukończone Wyprawy ➜ Silny Przeciwko Władcom (2% / 5% / 10%)

Pomyślne Wydobycia ➜ Skraca czas wydobycia (5% / 8% / 12%)

Wyłowione Ryby ➜ Skraca czas wyłowienia (5% / 8% / 12%)

Ulepszenia Przedmiotów ➜ Szansa na Ulepszenie (1% / 3% / 5%)










System Pasów znacząco wpływa na gospodarkę serwera, a głównie na ceny ulepszaczy.
Wymagana jest całkiem spora ich ilość. Wytworzycie je u każdego z Kowali w Pierwszych Miastach.
Istnieją pasy PvM oraz PvP.


Pasy mogą posiadać także dodatkowe bonusy oprócz tych wbudowanych.
Możemy je dodać za pomocą specjalnych dodań. Zdobędziecie je z niektórych bossów w grze.
Do Pasa można dodać maksymalnie 4 dodatkowe bonusy.






System Talizmanów to bardzo prosty system, nie komplikowaliśmy go.
Talizman to po prostu dodatkowy przedmiot, który może nosić postać.
Wyróżniamy Talizmany: Zwykły, Rzadki, Epicki, Mityczny oraz Legendarny.
Talizman Zwykły możecie wytworzyć u Seon-Pyonga, dostępny jest od 30 Poziomu Postaci.
Talizmany można ulepszać wszystkimi przedmiotami, które do tego służą np. bodziem oraz metalem.
Zaznaczamy jednak, że jedynie Talizmanem Legendarnym (Od 95Lv.) można handlować.





Wdrążyliśmy także System Artefaktów.
Całe drzewko składa się z 8 Artefaktów, a niektóre z nich można wytworzyć u Starego Maga w M1.
Wytwarzanie Artefaktów pozostawiamy Wam do odkrycia – łatwo nie będzie!
Pozostałe Artefakty zdobędziecie z wypraw oraz z Lodowej Wiedźmy.
Każdy z kamieni zapewnia postaci dodatkowe bonusy, a okno Artefaktów dostępne jest w Panelu Bocznym.
Artefakty są oczywiście na stałe!

Artefakty można ściągnąć jedynie za pomocą przedmiotu: Cęgi Artefaktów (ItemShop).











BattlePass to system wprowadzony specjalnie na nową odsłonę Insomnii.
Cena BattlePass Premium to 600 SM, jednak nawet wersja darmowa oferuje ciekawe nagrody.
BattlePass umożliwia wykonywanie wielu różnorodnych misji.
Jeżeli w trakcie realizacji misji zdecydujesz się zakupić wersję Premium, bez problemu
możesz odebrać nagrody wstecz.

Nowy BattlePass pojawiał się będzie co 2 tygodnie.
System dostępny jest od 30 Poziomu Postaci.





System Sklepów Offline jest dobrze znany każdemu graczowi,
jednak na naszym serwerze został wzbogacony o naprawdę praktyczne funkcje.
Sklep można przedłużyć, a koszt wynosi 10.000.000 Yang za 7 dni.
Dodatkowo dodaliśmy opcję „Teleportacji do sklepu”, okazuje się bardzo przydatna.
Przedmioty można szybciej dodawać do sklepu za pomocą kliknięcia PPM.
Wpisywanie cen przy wystawianiu zostało ułatwione, a system je zapamiętuje.

Pierwszym ciekawym dodatkiem w Sklepach Offline jest ich historia.
W specjalnym oknie znajdziecie wszystkie kupione oraz sprzedane przedmioty.
Dzięki temu handel staje się wygodniejszy, a weryfikacja cen zajmuje znacznie mniej czasu.

Wyszukiwarka Podstawowa:

Wyszukiwarka w Ulepszaniu:

Na naszym serwerze nie mogło zabraknąć Wyszukiwarki Przedmiotów.
Dodaliśmy możliwość wyszukiwania każdego stopnia ulepszenia wybranego przedmiotu.
Podczas wpisywania nazwy nie trzeba używać wielkich liter.

Wyszukiwarka pokazuje tylko przedmioty, którymi można handlować. Działa nawet wtedy, gdy modele sklepów są ukryte – podświetlą się tylko sklepy zawierające poszukiwany przedmiot.

Dodatkowo dostępna jest opcja wyszukiwania wielu przedmiotów jednocześnie.
Można także filtrować wyniki, aby znaleźć wyłącznie Legendarne Przedmioty.
Wprowadziliśmy wyszukiwanie przedmiotów za pomocą przycisków „ALT + PPM”.
Dzięki temu nie trzeba za każdym razem wpisywać nazwy przedmiotu w wyszukiwarce – wystarczy, że posiadacie go w ekwipunku.
Przedmioty można wyszukiwać także bezpośrednio z okna ulepszania.






System Loterii został wprowadzony, aby wspierać gospodarkę serwera.
Jak dobrze wiecie, z czasem niektóre przedmioty tracą swoją wartość.
Jak to działa? Wystarczy oddać wskazane przez administrację przedmioty do Krupiera Marcina, aby zwiększyć swoją szansę na wygraną.
W każdej loterii zwycięzca może być tylko jeden.

Najcenniejszą nagrodą jest zawsze ustalona wcześniej nagroda główna oraz 20% procent z całej puli przedmiotów.
Jedno jest pewne – nie wygrasz, jeśli nie weźmiesz udziału!
Możecie być pewni, że często pojawiać się tu będą unikalne przedmioty.


Historia Loterii dostępna jest u Krupiera Marcina.
Możecie tam sprawdzić wszystkich zwycięzców, oddane przez nich przedmioty oraz szansę, z którą udało im się wygrać.





Na Insomnii spotkacie odświeżony system rang.
Dostępnych jest 12 rang, a każdy kolejny stopień zwiększa przypisane bonusy.
Maksymalna ilość rangi to 305.000.
Ranga nie może spaść na minus, więc przedmioty nie wypadają.

 - Dodaje 100 Punktów Rangi (szansa na przeczytanie: 30%)

 - Dodaje 200 Punktów Rangi (szansa na przeczytanie: 30%)

 - Dodaje 400 Punktów Rangi (szansa na przeczytanie: 30%)

 - Dodaje 1000 Punktów Rangi (szansa na przeczytanie: 30%)




Przyjazny ➤ (od 1.000 Punktów Rangi)
Dobry ➤ (od 5.000 Punktów Rangi)
Szlachetny ➤ (od 10.000 Punktów Rangi)
Rycerski ➤ (od 20.000 Punktów Rangi)
Mityczny ➤ (od 30.000 Punktów Rangi)
Antyczny ➤ (od 50.000 Punktów Rangi)
Doświadczony ➤ (od 70.000 Punktów Rangi)
Wybitny ➤ (od 90.000 Punktów Rangi)
Wirtuoz ➤ (od 100.000 Punktów Rangi)
Ekspert ➤ (od 150.000 Punktów Rangi)
Władca ➤ (od 200.000 Punktów Rangi)
Legendarny Władca ➤ (od 300.000 Punktów Rangi)

Bonusy za Rangi:

Przyjazny ➤ +100 PŻ, +1% Silny przeciwko Potworom
Dobry ➤ +250 PŻ, +2% Silny przeciwko Potworom
Szlachetny ➤ +500 PŻ, +2% Silny przeciwko Potworom
Rycerski ➤ +750 PŻ, +3% Silny przeciwko Potworom
Mityczny ➤ +900 PŻ, +4% Silny przeciwko Potworom, +1% Metiny, +1% Bossy
Antyczny ➤ +1100 PŻ, +5% Silny przeciwko Potworom, +2% Metiny, +2% Bossy
Doświadczony ➤ +1200 PŻ, +6% Silny przeciwko Potworom, +3% Metiny, +3% Bossy
Wybitny ➤ +1500 PŻ, +8% Silny przeciwko Potworom, +4% Metiny, +4% Bossy
Wirtuoz ➤ +1750 PŻ, +10% Silny przeciwko Potworom, +5% Metiny, +5% Bossy
Ekspert ➤ +2000 PŻ, +11% Silny przeciwko Potworom, +6% Metiny, +6% Bossy
Władca ➤ +2250 PŻ, +12% Silny przeciwko Potworom, +7% Metiny, +7% Bossy
Legendarny Władca ➤ +2500 PŻ, +15% Silny przeciwko Potworom, +8% Metiny, +8% Bossy





Na serwer wprowadziliśmy prosty System Osiągnięć.
Za pokonanie bossówwładców oraz metinów zdobywacie Punkty Osiągnięć.
Punkty można wymienić na cenne przedmioty w Sklepie Handlarza Zeusa (w M1).





Dodaliśmy System Magicznych Skrzyń, które znajdziecie w każdym Pierwszym Mieście.
Do ich otwarcia potrzebny jest Magiczny Klucz.
Skrzynie kryją w sobie cenne przedmioty, przydatne w codziennej walce.
Magiczne Klucze zdobędziecie z większości bossów oraz władców.





Turbo Bonus Swietcher to bardzo przydatny dodatek.
Można go ustawić, aby mixował od 1 do 1000 na sekundę.
Nie ma też szans na przeskoczenie bonusów.

Okno Zapisu pozycji to standardowy system.
Pozwala zapisać pozycję Twojej postaci i się teleportować.
Teleportacja w obrębie tej samej mapy trwa ok. 0.1 sekundy.
Aby się teleportować będziecie potrzebowali Zwojów Powrotu.
Chcieliśmy trochę ograniczyć system, który skaleczył grę najmocniej z wszystkich w ostatnich latach.

Uriela wprowadziliśmy system wymiany Instrukcji Umiejętności na Zaczarowania Przedmiotu.


Zakładce Bonusów można sprawdzić wszystkie dostępne bonusy (również te za niektóre misje).





Bossy na mapach zostały oznaczone specjalnym znacznikiem z dokładnym miejscem respu.

Metiny: Metin CzerniMetin CiemnościMetin Zazdrości
Mini-Bossy: Best. ŁucznikBest. Specjalista
Boss: Best. Kapitan

Metiny: Metin DuszyMetin Cienia
Boss: Wódz Orków

Metiny: Metin DiabłaMetin Śmierci
Boss: Dziewięć Ogonów

Metiny: Metin CieniaMetin Twardości
Boss: Pustynny Pożeracz

Metiny: Metin Morderstwa
Boss: Ognisty Król

Metiny: Brak
Bossy: Elit. Wojownik, Zjawa Żółt. Tygrysa

Metiny: Metin Pung-Ma, Metin Ma-An
Boss: Olbrzymi Duch Drzewa
Ogracznie dropu: Tak, do 80 Poziomu

Metiny: Metin Tu-Young, Metin Jeon-Un
Boss: Władca Duchów Drzew
Ogracznie dropu: Tak, do 80 Poziomu

Metiny: Brak
Boss: Królowa Pająków

Metiny: Metin Setaou
Boss: Lodowa Wiedźma
Ogracznie dropu: Tak, do 90 Poziomu
Bonus: Diabły, Ludzie

Metiny: Metin Duchów, Metin Gnolla
Boss: Nieumarły Gnoll, Nieumarły Demon
Bonus: Nieumarłe








Na Insomnii dostępna jest specjalna mapa przeznaczona dla dungeonów – Poczekalnia Dungeonów.
Wejście na nią znajduje się w Mapie Teleportacji (Od 1 Poziomu).
Umieściliśmy tam większość dungeonów,, natomiast pozostałe dostępne są w Świątyni Hwang.


Grupa: Nie
Przepustka: Tak
Bonus: Orki


Grupa: Nie
Przepustka: Tak
Bonus: Orki


Grupa: Nie
Przepustka: Tak
Bonus: Nieumarłe


Grupa: Nie
Przepustka: Tak
Bonus: Brak


Grupa: Nie
Przepustka: Tak
Bonus: Mistyki


Grupa: Nie
Przepustka: Tak
Bonus: Diabły


Grupa: Nie
Przepustka: Tak
Bonus: Nieumarłe


Grupa: Nie
Przepustka: Tak
Bonus: Nieumarłe














  

  

  





 →  → 

 →  → 

 →  → 





  

  

  

  





Hełmy oraz Tarcze wytworzycie u Seon-Pyonga w Pierwszych Miastach.








SKĄD ZDOBĘDĘ BRONIE NA 75 POZIOM?


GDZIE ZDOBĘDĘ BRONIE NA 30 POZIOM?




CZY MOGĘ SPRZEDAWAĆ YANG I SM?


JAKIE SĄ MAKSYMALNE ŚREDNIE?





Itemshop

Wkrótce...

Opinie i komentarze

Wystaw Opinię